nie czekaj! skorzystaj z oferty

Chcę skorzystać
WAŻNA DO 31 WRZEŚNIA:

Skuteczne Lejki

Naucz się pozyskiwać klientów z Internetu za pomocą lejków marketingowo - sprzedażowych.


Pokażę Ci, jak zbudować efektywny marketing, który pomógł mi spłacić 2 mln złotych długu i zyskać więcej czasu.

Chcę to!
Powiedz coś więcej
Kliknij, aby włączyć
Chcę to!

Chcesz zbudować skuteczny

system marketingu dla swojej firmy?

Nauczę Cię jak.

Kilka lat temu mój biznes upadł. Razem z moimi partnerami biznesowymi musiałem spłacić dwa miliony złotych długu. Moja firma generowała miesięcznie 120 tysięcy złotych straty.


Musiałem zacząć raz jeszcze.


Szukałem sposobu na efektywne pozyskiwanie klientów.


Jak robić to w sposób przewidywalny?

Zauważyłem, że klienci znajdują się na różnych etapach podejmowania decyzji, a zwykłe strony internetowe oraz stosowane kampanie reklamowe są nieskuteczne.

Część osób chce kupić tu i teraz. Jednak większość potrzebuje dowiedzieć się więcej. Zrozumieć, w jaki sposób możesz im pomóc.


Zacząłem uczyć się, jak budować lejki. Czyli ścieżki zakupowe, których zadaniem jest poprowadzić Twojego potencjalnego klienta za rękę do celu, jakim jest umówienie się na rozmowę lub zakup produktu. Na rynku możesz spotkać inne nazwy jak: tunele sprzedażowe, mapy klientów, customer journey maps etc.


Zastanawiałem się, jak projektować marketing i dobierać odpowiednie narzędzia oraz w jaki sposób konstruować strony i reklamy.

Zastosowanie lejków (ścieżek zakupowych), jako metoda docierania do klientów, pozwoliła mi odzyskać kontrolę nad moim biznesem, dochodami oraz zyskać więcej czasu.

W efekcie zbudowałem firmę, która zdobyła za pomocą lejków marketingowo - sprzedażowych blisko 20 000 klientów z 67 krajów. Stworzyłem lidera rynku Wolves Summit.


Lejki pomogły nam stworzyć największy festiwal dla twórców internetowych See Bloggers, w którym udział brało 3200 osób.


Ułożenie marketingu za pomocą lejków, pomogło mi kilkukrotnie zwiększyć dochody w firmie, która obsługiwała już ponad 1 mln klientów - Evenea. To wszystko w momencie pandemii i funkcjonowania w zagrożonej niszy.

Lejki pomogły mi uruchomić wiele skutecznych kampanii reklamowych i w następstwie pozyskać ponad 200 000 kontaktów do potencjalnych klientów.

Dziś chcę, abyś nauczył się lub nauczyła tego samego.


Dlatego stworzyłem ten kurs, abyś i Ty miał lub miała podobne lub jeszcze lepsze efekty.

Sprawdź

Skuteczne Lejki

Czego się nauczysz z tego kursu?

Poznasz kilkanaście sposobów na pozyskiwanie klientów przez Internet.

Jak zaprojektować system do pozyskiwania klientów B2B, B2C lub B2G.

01.

02.

03.

Wybierzesz odpowiedni schemat działania, który określi krok po kroku, co należy zmienić w Twoim marketingu i sprzedaży.

04.

Zrozumiesz, czym są ścieżki zakupowe.

05.

Dowiesz się, na jakich 4 etapach podejmowania decyzji są Twoi klienci. Pokażę Ci co zrobić, aby pozyskać uwagę i zachęcić do zakupu.

06.

Kiedy i w jakiej kolejności oferować klientom Twoje produkty i usługi.

07.

Jak zamienić tę stosunkowo niewielką inwestycję w praktyczne umiejętności, które pozwolą Ci tworzyć skuteczniejsze kampanie.

Chcę to!

Dla kogo jest ten kurs?

Dla małych i średnich przedsiębiorców,

którzy chcą zrozumieć w jaki sposób zaprojektować i wdrożyć system do powtarzalnego pozyskiwania klientów przez Internet i nie tylko.

którzy chcą zmienić swoje wyniki na wyższe.

Dla marketerów, growth hackerów i specjalistów marketingu,

którzy chcą w poukładany sposób tworzyć kampanie reklamowe i mieć kontrolę nad tym, co dzieje się na każdym z etapów.

którzy chcą zrozumieć, w jaki sposób zaprojektować i wdrożyć system do powtarzalnego pozyskiwania klientów przez Internet i nie tylko.

Dla właścicieli i pracowników agencji marketingowych oraz freelancerów.

Twórców internetowych

Jeżeli jeszcze się nie znamy, to pozwól, że się przedstawię.

Nazywam się Marek Piasek. Jestem przedsiębiorcą, który zakochał się w możliwościach, jakie dają lejki marketingowo - sprzedażowe.


Projektowane przez mnie Lejki pozwoliły mi pozyskać ponad 20 000 klientów B2B w 4 lata z 67 krajów i sprzedać jedną z moich firm Wolves Summit.


Wiedza o ścieżkach zakupowych, pozwoliła mi pozyskać ponad 200 000 leadów (kontaktów do potencjalnych klientów) oraz zbudować największy festiwal w Europie Środkowo - Wschodniej dla twórców internetowych See Bloggers.


Jestem praktykiem, prowadzę agencję reklamową Webmetro, gdzie dla naszych klientów budujemy ścieżki zakupowe i obsługujemy ponad 10 mln złotych budżetów reklamowych dla ponad 70 klientów.


Jestem również autorem kilku książek: Zrozumieć Marketing, Jak Sprzedawać Kursy, Startup Manual - wydany w języku angielskim.

Otrzymałem nagrodę

od Russella Brunsona za wygenerowanie dochodu 1 mln dolarów za pomocą lejków

Two Comma Club

Chcę kupić kurs

Gorąco polecam, bo wiedza, którą daje Marek, jest wzięta z życia. To nie jest teoretyczna wiedza, gdzieś tam czytane na blogu czy na stronie kogoś w Stanach, tylko wiedza testowana nawet nie na zwierzętach, bo tego nie wolno testowana, nie na ludziach, tylko testowana na swoim biznesie. Także gorąco polecam z pełnym przekonaniem. Wszystko, co wychodzi spod jego pióra czy ręki, jako produkty musisz mieć jeśli chcesz w marketingu osiągać znaczne rezultaty.

Nie musisz mi wierzyć na słowo. Oto co mówią o mnie inni:

Czytelnicy, Kursanci, Klienci

Grzegorz Celeban

Dyrektor Generalny Votum S.A.

Wkładając pieniądze w reklamę na YouTube, czy na Facebooku moja inwestycja zwraca się co najmniej 10-krotnie. Więc jest to swoista maszynka do drukowania pieniędzy. Czyli jestem jak nasz centralny bank, w którym naciskam “klik” i drukuje pieniądze. Jestem w stanie to zrobić, wiem, że brzmi to zbyt pięknie, żeby było prawdziwe, ale u mnie też tak się to zaczynało od prostej reklamy do przyjścia na szkolenie i zrozumienie, że to wszystko ma większy sens.

Przedsiębiorca, inwestor, twórca moniter.pl

Filip Kowarski

Podczas kiedy inni “robią” marketing, Marek Piasek żyje marketingiem. W temacie automatyzacji i budowania lejków Marek nie ma sobie równych, co wyraźnie widać po wynikach kampanii, w których miał okazję z nami współpracować.

W dzisiejszych czasach, jeśli prowadzisz biznes, bycie online to często konieczność – firmy, które nie działały w internecie, w ostatnim roku miały większe problemy, a nawet przestały istnieć. W moim wypadku szczęśliwie 5 lat temu poznałem Marka i Basię: to od nich nauczyłem się jak układać informacje o moich produktach tak, aby produkt sprzedawał się łatwiej, jeśli nie prawie sam. W ostatnim roku dzięki temu dochody firmy wzrosły o ponad 20%, a w martwym okresie jedynym problemem było, w co inwestować dodatkowe pieniądze.

jakfinansowac.pl

Grzegorz Kałuża

COO w E-kaliteri LTD

Michał Seweryn Łaszkiewicz

Paweł Pilarczk

Od wielu miesięcy korzystam z tego kursu. Jest bezcenny!!! Wiedza, w nim zawarta pozwoliła mi poukładać wiele elementów biznesu. Poznałem też sporo nowych możliwości, które od razu zacząłem wykorzystywać. Dzięki temu mogę teraz uzyskiwać przewidywalne rezultaty i działać w sposób dużo bardziej efektywny i uporządkowany.

Przedsiębiorca

Zawartość kursu

Moduł 1

Wprowadzenie - Quick Wins

Lekcja 1

  • Jak korzystać z tego kursu
  • Nie buduj stron. Twórz lejki.
  • Czym są lejki marketingowo - sprzedażowe (ścieżki zakupowe klientów)
  • Cel zwykłej strony
  • 4 etapy
  • Niezbędne systemy i narzędzi
  • W jaki sposób dodać plik do edycji lejka
  • Jak wybierać schematy
  • [Tabela] Jak wybrać lejek dla Twojego biznesu, branży lub niszy?

Lekcja 2

Lekcja 3

Lekcja 4

Lekcja 7

Lekcja 6

Lekcja 5

Lekcja 9

Lekcja 8

Moduł 2

Wykres Produktów i Usług (Value Ladder)

Lekcja 10

  • Wprowadzenie do Wykresu Produktów i Usług
  • Zasady projektowania oferty według Value Ladder
  • Value Ladder w branży technologicznej
  • Value Ladder w branży usługowej
  • Value Ladder w branży produktów fizycznych
  • Jak wyceniać produkty w Value Ladder?
  • Kiedy wprowadzać aktywator i magnes?

Lekcja 11

Lekcja 12

Lekcja 13

Lekcja 14

Lekcja 15

Lekcja 16

Moduł 3

Lejek Strony Głównej Generującej Leady

Lekcja 17

  • Lejek Strony Głównej Generującej Leady
  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Jak zaplanować i zbudować najprostszy lejek?
  • Sprzedaż Oprogramowania
  • Firma usługowa
  • Firma produkcyjna
  • Landingi pod odpowiednie persony
  • Zaprojektujmy uniwersalny lejek strony głównej

Lekcja 18

Lekcja 19

Lekcja 20

Lekcja 21

Lekcja 22

Lekcja 23

Lekcja 24

Lekcja 25

Lekcja 26

Moduł 4

Marka Osobista

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Marka Osobista

Lekcja 27

Lekcja 28

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Przedstawienie Lejka Sprzedaży Aktywatora
  • 50.160,00 zł w 21 dni i 770 klientów - Case Study Jak Pozyskiwać Klientów
  • 1.012.000,00 zł Case Study Sales Gate (Free Book Offer)

Moduł 5

Lejek Sprzedaży Aktywatora (kursu, małego produktu, książki, e-booka lub audiobooka)

Lekcja 30

Lekcja 29

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Pobranie Lead Magnetu (Magnesu) i skierowanie na rozmowę z działem sprzedaży
  • Lejek sprzedaży usługi na przykładzie Evenea Premium

Lekcja 33

Lekcja 31

Lekcja 32

Moduł 6

Lejek pozyskiwania klientów przy pomocy Lead Magnetu

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Kontynuacji Kontaktu (Followup)

Lekcja 34

Lekcja 35

Moduł 7

Lejek Kontynuacji Kontaktu (Followup)

Lekcja 37

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Webinaru część 1
  • Lejek Webinaru część 2
  • Lejek Webinaru część 3

Lekcja 36

Moduł 8

Lejek Webinaru

Lekcja 41

Lekcja 40

Moduł 9

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Wprowadzenie produktu na rynek

Lejek Wprowadzenia Produktu na Rynek ("Sprzedaż Okienkowa")

Lekcja 38

Lekcja 39

Lekcja 43

Lekcja 42

Moduł 10

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Organizacji Wydarzeń (eventy, konferencje, gale)
  • Jak projektować stronę wydarzenia
  • Case Study See Bloggers

Lejek Sprzedaży Wydarzeń (eventy, konferencje, gale etc.)

Lekcja 44

Lekcja 45

Lekcja 47

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Autowebinaru

Lekcja 46

Moduł 11

Lejek Autowebinaru - Sprzedaż Automatyczna

Lekcja 49

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Autowebinaru

Lekcja 48

Moduł 12

Lejek dla YouTuba

Lekcja 51

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Autowebinaru

Lekcja 50

Moduł 13

Lejek dla Instagrama

Lekcja 53

  • Dla kogo i kiedy go stosować?
  • Lejek Bloga

Lekcja 52

Moduł 14

Lejek dla Bloga

Lekcja 54

  • Na czym to polega?

Moduł 15

Hackowanie Lejków - Analizy Branżowych Lejków

Lekcja 56

Lekcja 55

  • Wstęp najczęściej popełniane błędy
  • Zacznij od jednego lejka
  • Nie wpadaj w nadmierny perfekcjonizm
  • Najważniejsze to skuteczne generowanie ruchu

Moduł 16

Błędy - jak ich unikać?

Lekcja 57

Lekcja 58

Lekcja 60

  • Wstęp
  • Jak projektować i łączyć lejki dla kilku firm lub marek

Lekcja 59

Moduł 17

Dla zaawansowanych

Kupuję kurs

Co zawiera kurs i jak wygląda od środka?

Czy da się nauczyć, jak tworzyć kampanie marketingowe i budować lejki z kursu online?

To nie kurs, to proces

Nie rozumiesz marketingu? Nie wiesz, od czego zacząć i po co Ci właściwie kolejny kurs i kolejne obowiązki?


Kurs pozwoli Ci zrozumieć, w jaki sposób zaprojektować Twój marketing oraz sprzedaż stosując sprawdzone techniki oraz schematy biznesowe.

60

Lekcji

XVII MODUŁÓW

Do tej pory na swoją edukację wydałem ponad 500 000 złotych. Korzystałem z wybitnych kursów i takich, które szybko mnie męczyły. Tworząc ten kurs, postawiłem na przygotowanie materiału, który przeprowadzi Cię przez cały proces od A - Z.

Spotkania na żywo.

Hackowanie Lejków - na żywo.

To cykl spotkań prowadzony na żywo w czwartki od 10:00 - 11:00.


Zdobądź praktyczną wiedzę, w jaki sposób pozyskiwać klientów przez Internet (i nie tylko), za pomocą lejków marketingowo - sprzedażowych.


Podczas cotygodniowych spotkań prowadzonych na żywo analizuję lejki, odpowiadam na pytania oraz pokazuję, w jaki sposób moja i Twoja konkurencja pozyskuje klientów.

Ćwiczenia

i praktyczne zadania do wykonania

Ile to kosztuje?

Zastanawiałem się długo ile powinna wynosić cena kursu. Z jednej strony sam wydałem setki tysięcy złotych na szkolenia i wiem, że taka wiedza na rynkach anglojęzycznych kosztowałaby kilka tysięcy dolarów.


Zależy mi jednak, aby jak najwięcej przedsiebiorców oraz marketerów mogło skorzystać z tej wiedzy oraz praktycznego doświadczenia, która w trudnym momencie mojego życia wpłynęła na to, że mocno odbiłem się od dna.


Dlatego uznałem, że pierwsza edycja kursu będzie wyjątkowa z dwóch powodów. Po pierwsze zawartości, a po drugie ceny.

970 zł

Kupuję

Cena kursu to:

Potrzebujesz proformy? Kupujesz z zagranicy? Masz pytania?

Lub wyślij e-mail na: d.liecau@evenea.pl

Możesz również zadzwonić: 730 910 190

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2021 - WolvesAcademy